Яке відношення мають пани Зеленський, Єрмак, Арахамія, ... до конфлікту у підрозділі «Асгард».
" Підрозділ "Асгард" у складі Сухопутних військ ЗСУ заявив, що цивільна особа Олександр Дмітрієв (також відомий як Тихоход), який представлявся радником Командувача Сухопутних військ Олександра Павлюка, з ще одним цивільним Сергієм Жуком, без повноважень проник на військовий режимний об'єкт, віддавав накази, принижував та погрожував."
https://portal.lviv.ua/news/2024/10/14/pidrozdil-ashard-zvynuvatyly-radnyka-komanduvacha-pavliuka-v-pohrozakh-rozpochato-rozsliduvannia
Представники підрозділу "Асгард" ще чомусь сором'язливо не повідомляють, що це об'єкт реально — дуже секретний, тендітний і вразливий для ракетного удару по чиємусь наведенню, саме розташування якого дуже цікавить ворога. Об'єкт, розкриття якого буде варте реально величезних матеріальних втрат, поразок на фронті, та вартуватиме життя багатьом людям. Ще представники підрозділу Асгард, сором'язливо опускають той факт, що "Тихоход" сипав військовим образи, називаючи бойових офіцерів персонально принизливим словом "бл*дь" майже у кожному реченні (але вони надали відповідний аудіозапис).
Весь цей конфлікт здавався б дріб'язковим та комічним... Військові в країні, де мало мальськи вміняєме управління, мали б просто силовим методом затримати цивільних осіб на секретному об'єкті до з'ясування реальності з повноваженнями, та написати для виховання заяви стосовно чисельних фактів образ, а не публікувати публічні відео-звернення. Необхідно також ініціювати відповідні правові механізми і стосовно осіб які незаконно проникли на секретний режимний об'єкт, і стосовно тих хто його мав охороняти.
Але, почекайте. Цей факт показав суспільству дуже багато,... зокрема, що у відповідних нових командирів призначених Зеленським поширена традиція посилати/призначати у підрозділи офіцерів/осіб які не вміють вміняємо спілкуватися, створюють у військовому організмі напругу та нестатутні відносини, взаємну ненависть, страх та нестатутні образи/погрози. Це — дуже ганебно, але це ще — не саме страшне.
Більш значно тяжка та страшна ситуація в тому, що ми бачимо як державний військовий організм підміняється системою якихось неофіційних цивільних "радників"/"смотрящих"/"рішал" котрі займаються точно не цивільними справами. Іноді таке називається створенням нелегальної паралельної системи влади, іноді називається організованою злочинністю та корумпуванням системи влади.
Але не поспішайте, я особисто — далекий від того, щоб вішати всі гріхи на фігурантів справи... Я вже писав про таке, — в Україні створена та підтримується абсолютно недієздатна, дебільна система псевдо-управління. Я писав це, саме про дану ланку управління, де командуючі "командують" одночасно більш ніж 100 бригадами. Я свідомо, впевнено та переконано вживаю слово "дебільна". Тільки якісь дебіли можуть собі уявляти, що якийсь командуючий буде адекватно командувати 100-та чи навіть 10-ма бригадами одночасно. Це значить, — кожен день отримувати від них відповідні рапорти/диспозиції/відносини/ситуації/..., кожен день обдумувати/аналізувати всю цю інформацію та... давати на них адекватні компетентні накази/відповіді і організовувати/коригувати для кожної такої бригади її взаємовідносини з сусідами, з командуванням та з іншими причетними підрозділами. Це чисто симулякрове псевдо-управління, коли верхні особи тільки можуть/встигають реагувати на якісь скандали які вийшли у публічну площину. Системи командування де у командирів понад п'ять підлеглих підрозділів — це абсолютно нереально, абсурдна маячня, це — свідомий саботаж системи державного управління, тим більш у військових умовах високої активності армії.
Це реально з самого верху, — дебільно/злочинно спроектована управлінська симулякрова псевдосистема. Всі відповідальні особи такої системи, щоб хоч якось виконувати, хоч якісь свої функції, неодмінно вимушені створювати злочинні нелегальні паралельні структури та "посади". Маломальська практика конкретної людини у такому, неодмінно веде, навіть початково_чисту_людину на посаді, до побудови нею корупційних ланцюжків у системі, де кругом обертаються мутнуваті особистості з мутнуватими повноваженнями, правами та обов'язками,... ще які і спілкуються лексикою та манерами на рівні дрібного кримінального бидло-елементу, та і ведуть себе аналогічно.
Вся ця система має бути негайно розумно вдумливо скасована (вона все одно не працює). Альтернативна розумна система не вимагає ніяких складних розумінь... треба просто побудувати систему де командир командує трьома, максимум — п'ятьма підлеглими підрозділами. Але так, — треба будувати не особисту симулякрову псевдовладу! А треба будувати реальну вертикаль влади на 100 бригад потрібно 30-40 розумно призначених командувачів, та над ними 10, та ще над ними три.
Я давно пишу, що у нинішньої провладної команди з відповідними бекграундами та досвідом управління, єдина була можлива модель це — паразитично проїхатися на попередньо побудованій і працюючій системі управління.
Та ще ця жахлива ситуація описана у минулій статті (у PS), коли на верхніх рівнях управління країною, люди не розуміють, що таке формула, що таке план, а що таке аспекти та тези... і чим всяке таке одне від іншого відрізняється. При чому не у відповіді на якесь несподіване питання журналіста, а саме у підготованій заздалегідь з помічниками, у анонсованій промові. Люди, які не розуміють, що не варто ототожнювати вочевидь не тотожні поняття, тим більше — у підготованих публічних промовах. Просто, воно видно, що людині сенс усіх цих слів взагалі — мало зрозумілий.
Знаєте в цьому житті, кожний у чомусь — дурень, але справжній дурень починається з того, коли людина лізе активнічати туди, де він дурень.©
На жаль людям які не відрізняють "плану" та "формули" від списку тез, аспектів чи тем,... їм взагалі щось там зрозуміти про "системи управління", про те, яка правильна, а яка неправильна,... ну просто реально розумово і по освіті — не реально, непід'ємно, навіть по писаному.
Я впевнений що ви зрозуміли суть назви, — відповідальність за те що минула армія_без_ворогів до 2014 р., з настанням вже навіть повномасштабної війни не була адекватно перебудована, на реалістичну систему керування, ця відповідальність лежить на апараті президента, на парламенті та на "партії" "СН".