Дехто думає, що я особисто зібрався реформу шкільної освіти робити... Ні. Ні. Ще раз — ні! Це я просто вам навожу широко зрозумілі приклади масової ідіотизації в країні такі самі абсолютно ідіотизми, як і зі складанням шкільних підручників, кояться в тому числі в державному управлінні, в тому числі на найвищих рівнях. Ви ж не думаєте, що якщо у нинішніх влад навіть на шкільному рівні в підручниках — такі кретинізми, то що у них на вищих щаблях в науці, інженерії, управлінні, в обліку — щось розумніше? ... Не сподівайтесь.
З іншого боку, я не реформатор шкільної освіти... Я просто вам показую як після моєї власної деідіотизації сприймається ось ця ідіотична «освіта», та ця ідіотична постмосковська постсовкова «цивілізація». Я просто йду по предметах і показую вам у найголовніших фундаментальних засадах: «Ось тут повна дурня, і тут повна дурня, і там — теж.» Ось у чому сенс цієї моєї писанини про школу та про освіту. Тут навіть не та ситуація, що держава повинна, але не може володіти предметами на рівні шкільних знань. Справа в тому, що вона навіть чуже, готове, прочитати зрозуміти, перекласти і переписати правильно не здатна. Якісь бідолаги починають вигадувати свою власну екзотичну псевдоматематику, псевдологіку, псевдооблік, псевдофілософію... Ну і зрозуміло, що такі самі бідолаги починають легалізовувати ці глупості міністерськими печатками. А потім вже маси бідолаг починають ці дурниці викладати в школах, та маси ставати псевдофахівцями з трухою в головах.
Я просто на прикладі саме навіть математики взяв і показав, Як ця постмосковська чухонь не розібралася НАВІТЬ з основами шкільної математики, як вони беруть поняття і дають їм зовсім інші визначення, не осягнувши справжніх... Інші визначення ніж на заході, вже зараз в Україні дають інші навіть визначення ніж в московії, у своїх школах дають інші визначення ніж в своїх університетах, у своїх школах дають вже інші поняття ніж були у 2010 році в тих же школах.
...
Далі... Мабуть, багато хто знає, що в нас функціонує якась інша «наша» «московитська» бухгалтерія, а в них там на заході, — якась зовсім інша. Насправді, облік ведеться приблизно однаково, просто московити і наші ВИКЛАДАЧІ пост-совки настільки все НЕ ЗРОЗУМІЛИ, настільки все НЕПРАВИЛЬНО ВИКЛАЛИ, як у підручниках, так і аж дотепер в нормативних актах Міністерства фінансів,... що вже 100 років купа публікацій, де люди котрі хоч трошки розібралися, пишуть, що в нас — якась реальна хрень з поняттями «дебіту» і «кредиту». Щось намагаються змінити, але в тій частині, яку вони використовують, — стає краще, а в іншому місці, — ще гірше. Це просто, тому, що москалі 200 років не змогли розібратися в основних поняттях, неправильно їх переклали, неправильно зрозуміли і неправильно викладають,... ну і в нас все залишилося від них.
...
Я вас запевняю, що якби навчені в московії А.С. Дятлов чи полудурки з московитського інституту Курчатова володіли логікою, то ніякої б Чорнобильської катастрофи не відбулося б ніяк.
Я багато працював, я поклав десятки років на те, щоб виплутитися з совкового пост-московського болванства, з псевдоосвіти, щоб знайти купу причин цього болванства, зрозуміти, як це можна легко і компактно в часі виправити... Знайшов купу просто неправильних підручників, щоб очевидно продемонструвати масовий болванізм... І що далі? Далі мені потрібно витрачати ще купу років на те, щоб якось пояснити оболваненим людям, як саме їх оболванили. А люди в нас такі пихаті, такі гордовиті, хапанули ще московитського чванства. Ще кожному четвертому не подобається, коли щось погане кажуть про московію, про її масове болванство... Наче московицьке болванство не очевидне по останніх роках історії. Наче це німці мріють їздити на «Москвичах», а не москаль мріє про китайський Chery... Наче не очевидно, що це Індія регулярно доставляє на Місяць по 300 кг вантажу, а путінська московія 10 років готує і провалює місію-кальку з 1976 року з доставкою 30-ти кілограмів.
Московицьке «розумове» чванство воно ПРИРОДНЬО_РОЗПОВСЮДЖЕНЕ, бо московити РЕАЛЬНО несли європейську культуру східним і північним дикуватим народам. В московицьких наративах від цього досить таки правдиво впроваджується, що москалі, це — начебто світ цивілізації який несе добробут і технічний розвиток сусіднім народам... Але ж вони несуть його НЕ ВІД СЕБЕ, А ВІД ЄВРОПИ на схід і північ... А середній москаль цього вже не розуміє, забув... Він думає, що вони взагалі від себе несуть «розум і цивілізацію» всім навкруги. Хоча їм тільки з Києва двічі писемність приносили... Тут до цивілізаційної пихатості перед Сибіром додається матеріальна пихатість перед найближчими західними сусідами. Пихатість сировинним багатством яке вивозиться в Європу.
Москальське бовдурство думає, що це їм цивілізацію, академію наук, флот, архітектуру приніс з забитого російського села хлопець Ломоносов,... а не Ломоносов-випускник германського університету, та ще і за інструкціями Лейбніца... Ломоносов, який математику, фізику і хімію вчив німецькою мовою, спочатку — ази у пітерській академії, де він вивчив і саму цю німецьку мову, бо там все викладали німецькою. А потім вже на серйозному рівні — в Європі. Ломоносов під «Голландської_Остіндської_компанії».
...
Та взагалі,... пояснити бовдуру,... про природу бовдурства, і про те, що потрібно з нього виплутуватися, і як саме... Взагалі, не факт, що це — реальне завдання. Бовдуру, щоб таке зрозуміти, дуже багато розуму потрібно, а його взагалі немає... Та ще, коли болван впевнений, що він «дуже розумний». Он він, диви їздить на німецькому мерседесі, бач, — який розумний, хоча це значно, значно, ... на порядок простіше стосовно розуму, ніж середньовічний селянин їздив на коні. Та ще з навігатором, і з купою знаків-фонариків-підказок на дорозі, знаків зкалькованих з Європи...
І знаєте, як говорять у всяких сатансько-антилюдських рухах: «Брехня повинна бути жахливою, щоб ніхто не міг навіть подумати, що так нахабно можуть брехати». І от ситуація з українською освітою саме доведена до такого жаху та абсурду. Проста патріотична людина, для якої інтеграли, це якісь — незрозумілі нетрі, вона не може і НЕ ЗМОЖЕ НАВІТЬ ПОВІРИТИ, що так вже все влаштовано, що українських дітей у школі СПЕЦІАЛЬНО «ВЧАТЬ»-ЗАПЛУТУЮТЬ НЕПРАВИЛЬНИМИ ПОНЯТТЯМИ, НАШТОВХУЮТЬ АНТИНАУЧНИМИ ЛЖЕ-ТЕОРІЯМИ у купі предметів. Спеціально готують у дуркуваті холопи. Хто повірить, що на 20-му році національної держави в школах вводять масово неправильне викладання того ж «визначеного_інтегралу», хоча до цього, до 2011 р. воно було правильним. От просто реально, — не таке як у всіх, не таке як у всьому світі. Всі подальші викладки з цим поняттям, — точно як на заході, але саме поняття визначається зовсім інше і по-іншому... Як простій людині повірити, що тисячі наших викладачів, інженерів, вчених дивляться на це і мовчать, дивляться і не розуміють абсурдність... наче нічого не стається. Що якийся совковий проХВесор у 70 рочків запровадив в школах в Україні антинаукове визначення одного з основних математичних понять, без якого не відбудеться жоден інженер чи вчений... А всі будуть мовчати... Як проста людина може повірити, що система освіти настільки умисно дебілізована неукраїнськими елементами??? Ви уявляєте, що про таке будуть мовчати 10 років національно спрямовані політичні і громадські організації ???
А ви уявляєте собі, що якийсь Григорович буде про це писати, довбити в усі двері, а всі будуть ігнорувати, мовчати... Уявляєте таке собі ??? А в моїх статтях все це викладено досить детально.
Зізнаюся, я, коли ще був ідіотизований, я б теж у таке не повірив би, не захотів би вірити, і від цього не став би перевіряти, навіть коли б мене якийсь Григорович носом би тикав,... і ходив би я, — дурень в країні дурнів. Ніж усвідомити таке само-приниження, — краще ходити гордовитим дурнем! «Нехай, мене це не стосується! У мене є своя достатня частинка світу, де я не дурень, а тіпа — нормальний!» Я щось би там собі фантазував би, про «нормальне» суспільство, про «нормальну» державу... Угу, це коли купа мізків вибито, вигнано, виїхало, вимерло,... ТА ЩЕ Й СИСТЕМА ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНО ОФІЦІЙНО МАСОВО ВСІХ ОБОЛВАНЮЄ. Ми по рівню національної свідомості, вже нижче за якихось папуасів. Ситуація не така як в них, ТІЛЬКИ ТОМУ, ЩО МИ ЖИВЕМО ПРЯМО ПОРУЧ З ЄВРОПОЮ, і можемо з Європи привозити всякі цяцянки і машинки,... тому що окремі люди можуть там напряму вчитися.
Я розумію, приклади з інтегралами, їх можна легко і компактно порівняти з західними впевнитися в українській дурні,... але, ...але вони, ці інтеграли, БІЛЬШОСТІ ЛЮДЕЙ ЗДАДУТЬСЯ ДАЛЕКИМИ, ВІДІРВАНИМИ ВІД ЖИТТЯ. Це — для всяких там інженерів та вчених... Візьмімо те, що стосується кожного. Он у нас господарський облік викладається чисто на рівні антинаукових ідіотичних лже-теорій. Це стосується кожного бухгалтера і кожного керівника підприємства чи підприємця. 90% керівників підприємств, особливо початківців є за природою своєю якимись «функами» на довірі, які не розуміють, що там у господарському обліку діється. Від цього ділки після розпаду СРСР крутили підприємствами і їх вартістю, — як хотіли. І все привласнили собі на кишеню через бухгалтерські шахрайські маніпуляції.
Нерозуміння логіки відповідальними особами, це вам як? Чорнобильська катастрофа, це достатньо пов'язаний з реальним життям аргумент?
30 років абсолютно неуспішного «державотворення», це достатній аргумент?
Абсолютно те саме з іноземними мовами.
І ТАКЕ КОЇТЬСЯ В УСІХ СФЕРАХ ЖИТТЯ!
Повторю в котрий раз, проблема з інтегралами, вона навіть не стільки в тому, що масово дітей неправильно вчать,... ще більша проблема в тому, що купа викладачів математики навіть не розуміють, що вони викладають неправильне. Студенти, випускники, фахівці не розуміють... 10 років проходить, — не розуміють, 30 років проходить, не розуміють,... Це прямо і чітко говорить про те, що є проблема значно-значно більше ніж самі неправильні інтеграли в підручниках математики. І ЦЯ ПРОБЛЕМА, ЦЕ — МАСОВА ШТУЧНА ІДІОТИЗАЦІЯ КРАЇНИ ЯКА ПІШЛА ВІД МОСКОВЩИНИ. І в нас — чухонь така вже забита і жлобська, що ніхто навіть не реагує на те, що вже винайдено і причину дурні і те, як їх швидко позбутися. Ніхто з політичних чи громадських рухів, ніхто з бізнесменів, ніхто з «державних» діячів НЕ РЕАГУЮТЬ...
Політики, влада... Вони спочатку знаходять серед освітян лояльних собі осіб, більш-менш після якихось посад, щоб хоч знали освітню систему,... потім призначають тих на посади... А потім же вже вони не можуть сказати, що вся система, з якої ті люди вийшли ідіотична, і людина яку вони призначили з системи освіти,... вона теж в ідіотизмі живе багато років ідіотично. Так замикається порочне коло масового болванства. І робить так владні оберти кожні 4-5 років вже десятиліттями, — з болванства у ще більше болванство.
Але ж ви скажете мені: бувають же в нас значні серйозні успіхи??? Так, бувають, але вони практично завжди спричинені якимись величезними західними технологіями, інвестиціями, допомогою, фахівцями, ринками... Так, дійсно, той хто керував у такий час здається начебто дуже розумним у порівнянні з колегами... Але то просто — ефект від іноземної допомоги чи впливу.
ПРИМІТКИ ДЛЯ НОВИХ ЧИТАЧІВ
Для тих хто не читав мої статті повідомляю, — у мене їх багато за багатьма темами актуальних страшних негараздів в освіті та в країні. Їх можна знайти в моєму блозі.
За основними моїми статтями-викриттями стосовно неправильних визначень можете подивитися тут:
Я навіть написав просту інструкцію, як звичайний випускник школи може ВВІЧЛИВО наставити й присоромити професора математики з цими ганебними антивизначеннями псевдо-інтегралів у підручниках.
https://site.ua/serhiy.grigorovich/spec-programa-kozen-moze-legko-stati-pocesnim-profesorom-matematiki-ci-pocesnim-vipusknikom-skoli-i0ovjvr
Офіційна маячня про невизначений інтеграл:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/spec-programa-kozen-moze-legko-stati-pocesnim-profesorom-matematiki-ci-pocesnim-vipusknikom-skoli-i0ovjvr
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ukrayina-vse-odno-ne-vizive-i0zmkr6
https://site.ua/serhiy.grigorovich/kak-stado-bessovestnyx-baranov-pozanimalo-akademiceskie-i-universitetskie-kafedry-rassledovanie-i01wl89
Офіційне марення про первісну:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-prevelikii-den-rozdurackovuvannya-ukrayini-ta-bagatyox-bagatyox-insix-krayin-i7n1vz2
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ci-treba-bude-vsix-vikladaciv-matematiki-starsix-klasiv-i-persix-kursiv-vnz-sadzati-v-tyurmi-c1-i7w8gqo
Офіційне марення про дедукцію в логіці:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ukrayinska-post-sovkova-vlada-prodovzuje-masovo-sistemno-obolvanyuvati-ukrayinskii-narod-sort-i01w429
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-den-rozdurackovuvanya-ukrayini-c4-dovgoocikuvana-nai-nai-golovnisa-castina-i7kppo3
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-den-rozdurackovuvanya-ukrayini-c3-dovgoocikuvana-golovna-castina-i7gqq6w
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ukrayinetika-yak-vas-trimayut-v-temryavi-i09p1q3
Правда від Григоровича про визначений інтеграл:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/pro-spravzni-integrali-dlya-vciteliv-ucniv-vipusknikiv-ta-studentiv-i0zmzkg
Як вже банда Путіна намагалася впровадити Україні несправжній полудурошний інтеграл. Вдалося!
https://site.ua/serhiy.grigorovich/yak-vze-banda-putina-namagalasya-vprovaditi-ukrayini-nespravznii-poludurosnii-integral-vdalosya-c2-iykzjnj
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-anons-rozvincannya-ukrayinskix-uryadiv-i-vlad-i7m5ek8
Трагедія для українських дітей:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/moyi-strasni-slyozni-vibacennya-pered-vsimi-ditmi-ukrayini-c1-i0vro4j
Влада та оболванення учнів:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-anons-rozvincannya-ukrayinskix-uryadiv-i-vlad-i7m5ek8
Офіційне марення про визначений інтеграл:
** — прямо тут скопіював у примітки там — коротко.
ПРИМІТКИ:
** — Це глупо, шкідливо і небезпечно вчити студентів та інженерів що інтеграл це просто «число». Бо визначений інтеграл — це у кожному конкретному випадку, є певна величина, або іншими словами, — якась кількість міри, або іншими словами, — число_з_одиницями_виміру. Те, що визначений інтеграл є «границею», це не скасовує той факт, що він є сумою_добутків деяких фізичних або геометричних ВЕЛИЧИН З ЇХ ВІДПОВІДНИМИ ОДИНИЦЯМИ ВИМІРЮВАННЯ. Сподіваюсь всім абсолютно зрозуміла різниця між математичним поняттям «число 5», і поняттям «5 квадратних метрів», чи «5 джоулів». Скоріше за все тут поняття «число» виникло і потрапило у визначення з «пояснення для дітей», про те що визначений інтеграл це не функція, а САМЕ якась конкретна величина. І тут вкрай помилково пропущене суттєве питання, стосовно одиниць виміру. Визначений інтеграл у кожному випадку є «не просто числом», а конкретним значенням якоїсь фізичної величини. Або некомпетентний перекладач-крадій-копипастер переклав без розуміння замість «величина», слово «число». А саме поодиноке слово «число» в математиці означає підкреслено «число без одиниць виміру». Від цього виникає значне неприйнятне перекручення поняття. Загалом-то в довіднику достатньо замінити слово «число» словом «величина» або «границя» (рос. — «предел»).