Гудименко: Бісять спроби і пропозиції «залишити росіянам хоч щось». Я не хочу залишати їм нічого
Юрій Гудименко, командир саперного відділення, до 24.02.2022 лідер Демократичної Сокири заявив, що транснаціональні бренди, які залишилися працювати в тоталітарній росії, мають стикнутися із бойкотом в Україні та на Заході.
Про це повідомила пресслужба ДемСокири.
«Бісять спроби і пропозиції „залишити росіянам хоч щось“. Крим, Донецьк, Луганськ, переговорну позицію, можливість зберегти обличчя», – написав він.
«Я не хочу залишати їм нічого. Ані Криму — а він мій. Ані Донецька з Луганськом. Ані обличчя. Я не хочу бачити росію в ООН, якою б кволою не була ця структура. Не хочу знати, що в країні часткової цивілізації залишилось хоч щось із високих технологій. Та і взагалі технологій як таких», – додав Гудименко.
За словами Гудименко, життя росіян має відповідати заповідям пророка Сорокіна.
«Косоворотки, а не Nike. Ансамбль красной армії, а не Queen. Дивіться на Мартіросяна в кінотеатрах, а цивілізований світ нехай дивиться щось інше на Netflix», – пояснив він.
Гудименко підкреслив, що його відверто бісить, що деякі іноземні бренди під приводом «вони такі ж люди, як ми» заробляють в росії гроші (сплачуючи податки, які йдуть на окупаційну армію).
«Навіщо росіянам Gillette? У них що, немає ножів? Нехай голяться штиками. Або не голяться. Недоглянута борода цілком пасує до косоворотки й лаптей фабрики „Красний трєугольнік“, – заявив Гудименко.
Він підкреслив, що це має стосуватися всіх брендів — від бритв до прокладок, від авто до ліків.
„Якщо в них немає хліба, нехай їдять самі себе. Якщо бренд працює у рф, як умовний «Жиллетт», то він не має отримувати наші гроші. Усе дуже просто“, – закликав представник ДемСокири.
„Так, це теж частина війни. Так, це теж ваш внесок у неї. Так, це так працює“, – підсумував Гудименко.