- «Творческие силы социализма — беспредельны». Художник В. Вікторов, 1959 рік
Плакат присвячено обльоту Місяця автоматичною міжпланетною станцією (4 жовтня 1959) та отриманню перших знімків його темного боку. Це забезпечило Радянському Союзу пріоритет в наданні назв для нових місячних об'єктів.
Оскільки назви потрібно було затверджувати у Міжнародному астрономічному союзі, то надто «кондових» (наприклад — на честь всіляких там комуністичних вождів) не пропонували.
Але вдалося «протягнути» назву «Море Москви» — попри те, що (на той період) місячні «моря» було прийнято називати за різними душевними станами (Море Спокою, Море Ясності), або термінами, що асоціювалися з водою/водоймами (Море Вологості, Море Хвиль, Море Піни etc.). Ну або, в рідкісних випадках, на честь видатних вчених — астрономів та географів (Море Гумбольта, Море Сміта).
За легендою, французький астроном Одуен Дольфюс запропонував колегам не сперечатись і визнати, що «Москва» — це також специфічний душевний стан, щось з царини психології, а не географії чи політики :-)
На жаль, у кожному жарті є доля правди. Людей, які обирають «темний бік», перебуваючи в такому душевному стані — не бракує на Заході. Безпрецедентно багато людей з «московськими сторінками» в творчій біографії і серед нинішньої владної верхівки в Україні...
- У нинішньому історичному контексті малюнок «На той стороне» ("Хорошо на московском просторе!") сприймається інакше, аніж це задумував у 1964 році художник Борис Лео.