Тільки для людей з потужною здоровою психікою. 18+

Зараз є і шлях і можливість швидко, потужно виходити, рятуватися з цього стану, але мало хто усвідомлює і необхідність і сам цей стан народу. Багато кому здається, що розумовий потенціал народу нескінченний, якийсь гумовий, а це — не так.

Це не оповіданнячко, а — меморіал. У кожному рядку, — трагедії і скалічені долі і душі. Цей текст треба вранці іноді перечитувати, щоб усвідомлювати у якому народі ти живеш, і хто є ти. Його треба пригадувати кожен раз, коли щось хочеш сказати про «наш народ».

П'ятий раз не можу дописати, — кидаю. Настільки це дизморалить. А як буде читати? Хіба мигцем. Якийсь непотреб і страхіттячко. А щось з середини говорить — треба написати! Маєш, хоч іноді, усвідомлювати статус. Свій. Свого народу. Країни.

Вирішив викласти, навіть першу частинку не закінчену, ... ескізом. Мало буде, але впевнений, що якась дуже мала кількість людей теж вирішить, що має таке читати усвідомлювати. Розумово-історичний статус ... Викладаю. Свіже повітря рідної землі і посмішки людей не дадуть потонути у цьому пост-совково-безбожному депресняку.

От якщо людину довго і сильно бити по голові, ... так, у неї буде хвора голова. Якщо довго і сильно бити по руках, ... так у неї будуть хворі руки. Хтось стане слабий, дурний і нікчемний. А хтось буде намагатися опиратися, лікуватися, поводитися розумно, при можливості відновлюватися. Ах, до чого це я?

ЧАСТИНА ПЕРША

Побита голова.

Як народ і країну били по голові.

1. Філологічна ідіотизація. Страшна назва. Під ігом кримінальної російської влади, що за царату, що при комуністах, повністю зупинився розвиток, як російської мови, так і мов підлеглих московії народів. Людство відкривало нові науки стосовно мислення, логіки, представлення і обробки інформації. Передові народи вдосконалювали паралельно з цим свої мови. А московія все-таке нове тільки забороняла і гальмувала. Як результат, — мови підлеглих москвії народів залишилися на рівні 17-го сторіччя. З купою дуркуватих неоднозначностей і мутняків, з болотами недоречних термінів.

2. Перша світова війна зі значними трагічними подіями в Україні.

3. Масові лиха, голод, епідемії, пограбування, вбивства, еміграції громадянської війни, організованої московськими і пітерськими комуністами-безбожниками з основними подіями в Україні.

4. Глобальне потурання людських християнських цінностей московськими комуністами, організація ними війни на винищення християнства і християн.

5. Розповсюдження лже-наукових, утопічних, схоластичних «філософій» і методологій радянським союзом. Як от зараз у московії ставляться до розвитку марксистсько-ленінської «філософії» ? Як для ідіотичних казочок для дурнів! От саме цим і займалися «найкращі уми» московії у 20 сторіччі, коли вибухо-подібно розвивався науковий прогрес людства. На московії створювали теорію «феодалізму індустріальної епохи» для поневолених кримінальними хунтами людей. Це робили 70 років всю епоху переходу від 3 класів освіти у московсько-патріархальній школі за царату, до загальної освіти, коли у людей в світі почався вік просвіти, ... у нас було 10-річне вдовблення кожній дитині в школах дуркуватих казочок, які не мали відношення до реальності. Зі змінами курсів кожні 10-15 років на якийсь новий тип «бєзбожия», «вєсь мір разрушим». ... А що ви думаєте, що тисячі вчителів не ретранслювали цю бєсовщину по школах і інститутах? Яка сформувалася каста вчителів???

Інші статті цього автора. (де-ідіотизація, фейкова державна діяльність,)

6. Висмоктування інтелектуально обдарованої молоді з України у московію і у столиці республік, на освоєння вічних мерзлот.

7. Голодомор 1932-33 років, організований московською владою, щоб вигнати селян на промислові будівництва на рабсько-тюремних умовах. (Загалом-то я все більше і більше впевнююсь, що Україна була у стані війн громадянських і національно визвольних весь проміжок часу 1914-1953. І ми за таке правильне трактування історії маємо ще боротися. Бо коли іго московських комуністів знищувало масово християн і християнство, повально розстрілювало священників, підривало церкви, грабувало-розкулачувало селян, масово угоняло християн у лагеря смерті ГУЛАГу, то це була — ВІЙНА, не що інше, як — війна проти християн у християнській Україні. )

8. Репресії 1937, коли працьовитих і розумних людей масово відправляли у табори смерті для кривавого освоєння Сибірських і уральських родовищ сировини (значною мірою для постачання зростання режиму Гітлера).

9. Організована московією і Гітлерівським режимом друга світова війна (найдовша і найкривавіша частина в Україні)...

10. 70 років, під час московитського комуністичного іга, масовою пропагандою популяризувався інтернаціоналізм і змішані шлюби між різними національностями; велися штучні масові переселення людей на чужі етнічні землі. Це загалом не несе негативних наслідків для індивідуального інтелекту людей. Але це значно погіршує можливості колективної організації, єднання і масового патріотизму, особливо за умов ворожого ідеологічного пропагандистського пресингу з сусідньої країни брутальними підступно-гібридними методами масових обманів і наклепів, поставлених на величезні «промислові», конвеєрні потужності...

11. Падіння ролі, статків, авторитету, поваги до всіх людей розумової праці у кримінальні 90-ті, після фінального «комуністичного» розкрадання. Втрата роботи за фахом. (повернулися інженерні посади у нульові роки вже не в національну, а в іноземну аутсорсну економіку)

12. Різке знецінення знань, навичок і досвіду інтелігенції за багатьма фахами, під час дуже різкої науково-технічної ІНОЗЕМНОЇ революції і комп'ютеризації нульових років (проблема буде наростати). Багато ВНЗ дають застарілі на 20-50 років знання, вже протягом більше півсторіччя.

13. Поява і розповсюдження серед молоді багатьох типів шкідливих речовин, що викликають асоціалізуючу залежність і хвороби. Це ж не з фільму жахів, як тобі на зустріч йдуть черги по 2-3 дівчини 13-ти років з пивом і ром-колою що вже казати про наркотики і синтетику ...

14. Кліпізація мислення, розбещення і дефункціоналізація молоді, принесені смартфонами, інтернетом і комп'ютерними іграми. «Рухами парі пальчиків „керуємо“ війнами».

15. Навчання за гроші, коли викладачі сидять на фейково-мізерній зарплатні, призвело до масової корупції, деморалізації і падінні якості освіти. Інституто-університети, перетворилися у школи вимагання і збору хабарів з нехтуванням реальними знаннями.

16. Ідеологічні перефарбування вчителів,... масові, ...серійні... Що таке «42 роки не лох»? Це коли майже кожні 5 років змінювалися, аж на протилежне цінності ідеологія старших поколінь, батьків вчителів, начальників, авторитетів. Комунізм, демократія і антикомунізм, кримінальні «авторитети» 90-х, ... розпад промисловості, епоха продавців снікерсів, кучмівськи роки, ющенковські роки, януковичські роки ... Що засвоювала людина, яка виховувалася вчителями і дорослими під час цих ідеологічних і ціннісних гойдалок? Що дурником бути — нормально, всі авторитети такі! Сьогодні він розумний і підручники написам, завтра, в інших підручниках пояснюють, чому минулий вчитель був гад і дурень. Від вчителів до олігархів ? Що таке «42 роки не лох»? Це коли тобі вчителька у 1988-му розповідає про «доброго»-кривавого дєдушку Лєніна, потім через 3 роки друга вчителька розповідає, що попередня була дурою, а Лєнін був кривавий іноземний шпіон, що масово нищив людей, ... і так п'ять разів підряд кожні 4-5 років ! Який висновок? Все одно — кругом одні дурні! Можна пертися коміку-юмористу без жодного досвіду державного управління у президенти! Щоб стати тріскою у чужих іграх ... От що таке «42 роки не лох». (хоча відсутність стартового олігархічного капіталу/інтересів дає свої плюси силам світла у боротьбі за душу)

17. Розділення по мові народу і інтелектуалів. «Рускій язик начінаєтца с завода» ... Чудово, що була українська мова для вчителів української мови. А чи була вона для інженерів і науковців ? Для написання чудових есе і оповіданнячок була, ... а що було почитати інженеру, який художню літературу взагалі майже не читає з 20-30 років ? Де йому було брати український лексикон, читання і спілкування ? А лексикон технарів у багато разів більший за словоформами ніж у шкільної вчительки мови. ...

Такого НЕ ІС-НУ-ВА-ЛО !!! А народ жив і працював не у бібліотеках під началом вчителів філологів українських, а на заводах і фабриках ... Нормальна людина термінів широко вживаних на заводі у житті жодного разу не чула українською мовою. Тобто у нас протистояння навіть серед інтелігенції, коли непорозуміння між фізиками і ліриками багаторазово помножене темою мова-язик-суржик. Величезні проблеми з мовою для людей у яких великий звичний «природний» темп говоріння. Ніхто цими проблемами адекватно не займається.

У нас зараз дуже суттєво інтелектуали_не_гуманітарники дуже відокремлені від української мови відсутністю літератури і документації. Серед патріотичних-україномовних людей дуже-дуже мало людей з сильним інтелектом у точних науках, інженерії, економіці,...

18. Робочі руки, ... ефективною іноземною малою машинізацією відсторонені від непродуктивної національної інтелігенції, не мають до них поваги. «Нікчемні-продажні-торгашики-злодюжки-хабарники-з-універів» ... ще і з москальскими мовою або суржиком, ... ТАК СПРИЙМАЮТЬ УКРАЇНСЬКИХ ІНТЕЛЕКТУАЛІВ БАГАТО УКРАЇНЦІВ З РОБІТНИКІВ/СЕЛЯН.

19. Проти України ведеться гібридна війна на вищих рівнях управління і пропаганди.

20. Захоплено не патріотичним, не компетентними, кумівськими, корупційними елементами:
- медійна,
- юридична,
- управлінська,
- і освітня системи.

Інші статті цього автора. (де-ідіотизація, фейкова державна діяльність,)