Антикорпціонер та правдоборець, нардеп Дмитро Добродомов виявився досить кмітливим та винахідливим. Він винайшов ще одну, відносно чесну схему, як обійти Закон, пропіарити партію та не відображати це у фінансовому звіті до НАЗК.
Попередню схему спалив Громадський рух «Чесно». На початку цього року він провів розслідування і з'ясував, що свою партію «Народний контроль» Дмитро Добродомов у маси просував через ГО «Народний контроль» та телепрограму «Народний контроль». Цей ТВ-продукт за гроші розміщувався в ефірі 9-ми обласних телеканалів. Саме в тих регіонах, де партія мала своїх депутатів в місцевих радах. Але ні витрати на виробництво, ні на розміщення у фінансових звітах, які подаються у НАЗК, борець з корупцією та нардеп не фіксував.
Оскільки з легенти, що партія і ТВ-програма «даже не муж и жена» навіть кури почали сміятися, то було винайдено інший спосіб піару.
На вулицях Києва з'явилася реклама нового телепродукту Дмитра Добродомов, що вийде у прокат на «4 телеканалі». Раніше цей канал називався RTI. За дивним збігом обставин власниками цього телеканалу, як стверджує Детектор медіа, виявилися партійні соратники Дмитра Добродомова.
Програма депутата називається «Ми зможемо!». У презентації наданій Нацраді з питань телебачення та радіомовлення написано, що вона виходитиме щочетверга, і в ній буде аналіз головних політичних, економічних та соціальних подій тижня.
Але власники телеканалу спеціально приховали автора програми. Тобто не збрехали, а просто тихо промовчали. Інших ведучих вказали, а тут у них сталася тимчасова амнезія.
Зате не забули замовити масовану бордову кампанію з Дмитром Добродомовим. Точніше, програму ведучим якої є нардеп.
Формально замовником реклами є телеканал. Формально Дмитро Добродомов не платить ні копійки. А якщо хтось раптом запитає, суто формально «А почем лицо на рекламе?», то можна відповісти так як Віктор Чумак навчив: «за рекламу я не платив, а лише дозволив використовувати своє обличчя чесного борця з корупцією»....