Із входом нашого суспільства в так звані ринкові відношення, значно зросли не тільки тарифи на побутові послуги, та як наслідок — платежі за них. Зросла взагалі кількість платежів. Тільки по електриці ми повинні сплачувати окрім безпосередньо за кіловати, ще за якісь загальнобудинкові лічильники, за якесь «обслуговування» цих лічильників, за облік тощо.
Та не тільки по електриці. По будь-яким платежам та їх кількості виникають проблеми. Щоб не ходити в банк або поштове відділення, виникли декілька платіжних систем. Серед яких і Portmone. Дуже зручно. Вдома через свій комп'ютер сплачуєш усі платежі. Та ще маєш можливість за все сплачувати фіксований платіж замість комісії по кожному платежу.
Але з часом, стали виникати дивні речі. Як завжди, для «поліпшення послуг та зручності для мешканців» почали змінюватися то форма сторінки розрахунків, то загальні правила користування. Нажаль, ми знаємо, що всі «поліпшення» для користувачів обертаються лише погіршенням. Декілька разів змінювалися форми шаблонів та можливість переходу з шаблонів до платежів.
Як багаторічний користувач цієї платіжної системи, звернув увагу, що труднощі виникали з квитанціями за платежі. Багато разів довелося особисто телефонувати щоб отримати квитанцію. Пояснення було одне — у вас комп'ютер щось гальмує.
Але з часом виявилась ще одна проблема. Якщо у вас декілька платежів на адресу однієї компанії, то фіксований платіж не діє. Це при тому, що спочатку фіксований платіж був 20 грн за місяць за всі платежі. А зараз в мене вже 60 грн. Що це за інфляція у 300%?
Зіштовхнувся я із ситуацією, коли ця платіжна система відмовила мені в створенні шаблона для сплати за електроенергію тому що «в неї немає договору з компанією YASNO». Мабуть мала непомітна фірмочка. На кожній сторінці зверху стоять платежі «мобільних операторів». Але за такі платежі окрема комісія. Також як і за ще декілька популярних послуг. На які чомусь, неможливо створити шаблон.
Зрозуміло, що сьогодні усі заробляють на чому тільки можна. Але не називайте це «поліпшенням послуг користувачам». Та я продовжую користуватись цією системою й далі. Але думаю, що кількість платежів через неї буде тільки зменшуватися. Згідно наведених прикладів.
А головна моя мета цієї публікації, не якісь обвинувачення будь-кого. В нас є яскравий приклад Міністерства цифрової інформації з його великими досягненнями. Ось тільки ще потрібно навчати громадян, особливо похилого віку, здійснювати платежі зі свого особового рахунку. Щоб змогли сплачувати напряму, без посередників. Тоді й платіжні системи запрацюють по-іншому.